skolfoto... vattenkrig :P eller... nästan iaf

2008-09-11@21:34:49
Som rubriken antyder blev vårt skolfoto väldigt hädelserikt :) Eftersom vi går i trean blir ju våra gruppbilder spexbilder och vi hade kommit fram till att vi skulle ha vita tröjor och en hink med oss :P (och såklart så glömmer jag hinken och märker det vid sätra c så jag får vända och får ta mig till skolan på 5 min :P men jag hann!)

Vi hade dock endast en lektion idag vilket var en biologilab... ganska kul faktiskt, vi kollade på en massa celler :P lite trist att man gjort det så många ggr förut... man går ju natur :P

jaja, tillbaka till skolfotot :P
Vi kom dit i tid men så märkte vi att; men oj, det saknas en massa personer!
Efter ett litet tag kom de med vatten i hinkarna!
Hjälp tänkte vi.. vad ska de nu hitta på :P
Hmm... det slutade med att de stod i kalsonger och vit tröja med vattenhinkar i händerna och väntad på att kortet skulle tas... :P När fotografen sa ett två och tre, på tre kastade de vattnet över oss andra XD

Jag blev inte så jätteblöt, stod precis bredvid dem och de siktade längre, men det var några andra stackare som blev plaskblöta :P Som tur var så slutade vi efter fotograferingen så det var ingen större skada skedd.
Kortet blev grymt kul i alla fall, lägger nog upp det här när det kommer, vilket brukar ta ett tag... men i alla fall :)

Är lycklig nu! på tal om filmjölk... Fick ett glädjande sms häromdagen; jag ska få spela division 1 :D Med Isabell och två till =D Happy face!!! =)
Ska även få hjälpa till med curlingklubbens hemsida, klubbchefen ringde och frågade mig idag :)

Tjingeling :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0