Tisdag =)

2008-09-23@16:26:55
Sammhällsprov idag... skrev på allt men vet inte hur det gick.. får hoppas det gick bra =)

Nyss var jag ute och fotade med kameran och jag älskar den!!! Otroligt skönt grepp (dock tror jag att det på Fujifilmen är liiiite bättre, djupare liksom(= ) och objektivet är kanon (använde 70-300)... Inställningarna har jag inte lärt mig riktigt än men hittar slutartiden, bländare, ISO och vitbalans och på det klarar man sig ett tag :P Fotade blommor och lite av varje... bilder kommer... måste läsa manualen bara och sätta in sladdar och så vidare, gör det ikväll när jag kommit hem =) Ska nämligen på hemsidemöte i curlinghallen =) Har blivit tillfrågad om jag vill hjälpa till med curlinghemsidan =) Gissa vad jag svarade :P

Cyklar om ca 10 minuter =)

Imorgon är vi lediga, åh, va skönt det ska bli! Och så kommer alla hit vid halv ett, ska bli väldigt trevligt =)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0