Webbdesign <3

2008-09-01@18:19:52
Hemkommen från skolan för ca en timme sen... hade webbdesign tre timar på slutet, grymt kul!!! och lärorikt, har lärt mig massor under denna första lektionen, fast mycket kunde jag redan iofs men jag har aldrig provat koda så som vi gjorde :)
Liiite jobbigt med den tre och en halv timme långa håltimmen vi hade mitt på dan. Vi hade bara första och sista lektionen, lite drygt men bättre än fysik iaf ^^

Nu ska jag redigera lite bilder från igår... och ja, bilder från lite olika tillfällen kommer komma upp på bloggen inom en snar framtid, jag har bara inte haft ork att fixa det då jag haft en massa annat för mig... ska se till att göra det...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0