Härliga måndagar framöver!

2009-04-20@18:27:14

Har lämnat in min hemsida på webbdesignen nu vilket betyder att kursen är slut för min del, vilket betyder att jag slutar innan lunch på måndagar framöver. Och det tackar man ju inte nej till... Det känns ju även ganska bra att läraren sa att han skulle hör av sig om jag inte skulle få MVG :P

Samhällsekonomiprovet är dessutom framflyttat tills om en vecka, jag som stresspluggade som en tok igår! Jaja, då kan man det iaf ganska bra så behöver man inte råplugga :) Vi fick dessutom en hel del PA skrivet idag, det värsta är att jag aldrig kommer komma upp i 100 timmar! helt sjukt, vi som tkr vi jobbat med vårt PA typ ständigt... Jaja, det löser sig..

Vi var i alla fall och fotograferade vår kallus idag, den är verkligen fin! Vi ska försöka plantera om den någon av de närmaste dagarna.






Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0