Dam-SM

2009-02-14@09:38:53
Kom hem igår, ska väl dra veckan lite kort.
Kom fram till Sveg runt ett och gick direkt ut på isen för lite träning innan lunch. Vi spelade en match kl 16, denna mot Granit/Team EGA och vi tog hem segern i denna med 11-5 efter nio omgångar.

Tidig väckning på torsdagen, första matchen 8.00, denna mot Fyris/Lofsdalen. En jämn match som dessvärre slutade med förlust för vår del på sista stenen i skilje. Lite surt! Spelade en till match på torsdagen, 16.00 mot Härnösand/Folksam och hör och häpna, matchen blev jämn. Vi trodde det var kört när ställningen var 5-2 efter sex omgångar men vi kom igen och tog en tvåa samt stal en etta för lika inför åttonde. Även här var det sista stenen som avgjorde, nu i tionde omgången men även här till motståndarnas fördel.

Torsdagens första match spelade vi mot Sundbyberg/Bishops Arms och jag tror inte jag ska säga så mkt om den... Det var inte vår match och vi fick inte till spelet. Punkt...

Den här förlusten innebar att vi åkte ut och vi begav oss hem efter invigningstalet, mjo, utvigningstal för oss då.

Det var väl det... Ska hälsa ett Krya på dig till Isabell också som var sjuk under veckan och inte har kunnat spela så mkt.

Nu ska jag duscha och äta frukost!

Postat av: Isa

Nu är jag friskare och det firade jag tydligen genom att vinna mot er. Tur att ni vann serien iaf =)

2009-02-16 @ 22:20:40

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0