Från hjärtat

2009-06-01@20:06:21

Det är inte mycket kvar nu, det märks hela tiden. Betygsinfo på samhällskunskapen, glad nyhet för min del och sen blev det hej och hej då på religionen, slutade vid tio... Tog en tur till biblioteket med Emmy och hittade en del böcker, måste ladda upp :)

Har bränt mig på benen, inte mysigt... Att jag alltid ska lyckas, det är helt sanslöst. Nu ska det dock, tyvärr, bli sämre väder så det hinner lägga sig. Nu har jag även ändrat min PA-rapport och skickat in den igen, nu får det vara nog!


Det är fortfarande deprimerande att veta att en sådan liten sak kan bli så stor och ta över så otroligt mycket, även fast det inte är meningen, egentligen. Saken är den att det faktiskt spelar stor roll, fast det beror egentligen på hur man ser det, men för mig, för mig spelar det roll och det är det som är så jobbigt. Drömmen har brustit för länge sedan men nu har även ett av mina mål blivit ouppnåeligt, förväntas det att jag ska vara på topp då?


Jag tar ut mitt hjärta och ger det till dig
Och frågar dig om du vill ta emot
Om du vill ta emot den kärlek jag vill ge

Du har för länge sedan satt djupa spår
Spår som aldrig någonsin kommer blekna
Och mitt hjärtas dörrar är alltid öppna för dig

Jag vill att du ska ta till dig dessa ord
Och lägga dem någonstans där du kan minnas
Minnas att jag alltid kommer älska dig

Postat av: Emma

<3

2009-06-01 @ 22:01:26
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0