Ockelbo marknad

2009-06-27@17:40:14

Hittills har dagen spenderats på Ockelbo marknad samt vid Medskogssjön. Marknaden är alltid lika trevlig, fyndade lite småsaker, bland annat lite ramar jag tänkte fixa till och sätta upp i rummet, jag har lite ideer men vi får se hur det blir!
När vi inte orkade gå längre, dels pga en hel massa folk men också pga värmen som blev väldigt jobbig efter ett tag, så for vi till sjön och åt lunch, badade mm. Härligt! Lyckades till och med med konststycket att INTE bränna mig!

Om ett tag får vi gäster på middag, men nu ska jag ta det lugnt och försöka få bort huvudvärken lite iaf. Just ja, ska fixa ansökan till i höst, bara betalning + bild kvar! :)

Kram på er!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0