Still waiting for that one moment

2009-06-28@20:33:33

Jag vet flera vars liv har förändrats mycket på väldigt kort tid, i positiv riktning, den känsla det ger kan vara både skrämmande och oerhört underbar. Skrämmande eftersom man inte har någon som helst aning om vad som egentligen hände och man vet inte hur det kommer att sluta, men samtidigt så otroligt underbart eftersom det kan ge så mycket, både hur man ändras som person utåt men också en känslomässig förändring. Den känslomässiga är den jag drabbades av, det har skett två gånger, två resor, tre veckor. Jag ska inte försöka beskriva hur det känns, det går inte, orden räcker inte till. Men ni som känner mig bättre kan ha märkt en skillnad och då låter jag det vara upp till er att förklara den, om ni känner för det.

Jag vet bara att den här förändringen har gett mitt liv så otroligt mycket positivt. Både det att jag vuxit inom mig själv men också att jag fått en annan syn på världen och livet i allmänhet. Jag vet vad jag vill göra nu, det gäller bara för mig att inse att jag faktiskt kan klara av det, något jag tvivlar på i nuläget. Jag måste också fatta mod att ta första steget mot målet, det finns en liten chans att jag tog det steget idag, i höst får jag veta, men det känns så rätt!
 


Blev en liten ordbajs här, men det får bli så ibland. Dagen har i alla fall bjudit på, förutom en massa tänkande, en massa sol, bad, kladdkakebak och böcker! Nu ska jag och syrran välja film inför ikväll.

Kram!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0