Vattenkrig

2009-06-07@22:40:22
Vattenkriget var hur kul som helst! Verkligen en upplevelse :)

Klassen samlades 16.30 i Boulognern för förberedelser och sedan vandrade vi tillsammans till Rådhustorget och fnasket i plasket där vattnet skulle kastas. Sedan var det fullt ös och det tog inte många sekunder innan jag var helt dränkt, från topp till tå. Kan iaf vara stolt över att jag lyckades få in flera fullträffar jag också :) Verkligen roligt!
Efter att vi tömt fnasket i plasket fontänen förflyttade vi oss mot nästa, när vi tömt den tog vi nästa men där tog det stopp. Vi tömde kanske halva innan vi gav upp, vi hade då varken känsel i händer eller fötter, men det var det lätt värt!

Åkte hem och la mig i ett varmt bad tills jag hade tinat upp och tog därefter det lugnt resten av kvällen. Nu är det nog dags att sova iaf, brännbollsturnering imorgon, jag är taggad till tusen :)

Bilder från dagen kommer! Jenny ställde upp och fotograferade :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0