Studentbal

2009-05-29@18:37:17

Balkvällen var alldeles underbar! Trevliga människor och god mat, samt dans och mycket annat!
Efter att jag varit hos Kristin för håruppsättning samt smink åkte jag hem och fixade naglar mm. Därefter bar det av hem till Sara, vi skulle samåka till Engeltofta.
Kvällen började med mingel i ungefär två timmar, därefter blev det middag. Efter det blev det dans resten av kvällen. Otroligt trevlig, skulle vilja göra om det!

Det var också så fantastiskt att se alla mina vackra vänner, ni var så fina!

Här kommer i alla fall lite bilder!








Sara, David och jag
(vi tre lyckades för övrigt hamna på förstasidan i Arbetarbladet på torsdagen)


David, Sara, jag, Emma och Kristin


Folk :)


:)


Ni är så vackra!


Mina fina klasskamrater :)


Tack för en underbar kväll!


Postat av: Emma

Ååh det var så roligt, jag vill göra igen! Kan du på söndag? ;)

2009-05-29 @ 18:40:12
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp, kan man typ hyra engeltofta tror du? XD

2009-05-29 @ 19:08:47
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0