Summertime - me gusta mucho!

2009-05-31@21:13:24
Jobb på förmiddagen, tog bara två och en halv timme idag. Vilket var skönt, jag var helt slut, ont i hela kroppen och huvudet var värst, blä, vätskebrist och för mkt sol skulle jag tro.

Eftermiddagen blev dock mkt bättre. Spenderade den tillsammans med fina vänner i Boulognern. Vi grillade, åt glass och hade allmänt trevligt. Strålande sol och otroligt varmt, I like it. Nu känner man att sommaren verkligen är på väg! Man kan ju även hoppas att jag fått lite färg i alla fall, fast man ska ju egentligen inte hoppas för mycket, haha! Känns istället som att jag kan ha bränt mig, i knävecken, mysigt värre... Typiskt mig.



Gårdagen blev trevlig den också! Överraskningsfest för Kristin, hon anade inget :) Blev grillning då också och sen utgång, men då åkte jag hem, var ett tag på Old Saints, men sedan räckte det för min del. Jag har en del bilder men har inte hunnit ladda in dem på datorn, så de kommer...



Imorgon är det juni, tänk vad tiden går fort!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0