Un abrazo grande amigo, te amo!

2009-09-03@19:25:21

En enda liten sak, ett enda ord från en person kan få alla minnen att storma över en som en stor mäktig våg, en angenäm sådan. De sköljer över en och lämnaer en med ett hål i hjärtat av saknad!
Jag var med om precis detta alldeles nyss, hålet i hjärtat är stort och saknaden enorm. Att få veta att man skulle tas emot med öppna armar om man kom tillbaka värmde något enormt, åh, jag vill så gärna. En dag, en dag ska jag åka dit och göra det jag är skapad att göra, jag vill hjälpa människor, jag vill så gärna.
Sen vill jag träffa er mina älskade vänner som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta, en plats som för alltid kommer vara er! Jag saknar er, jag älskar er. Snart ses vi igen!

Det smärtar mig att mina kunskaper inom språker håller på att blekna allt mer, jag måste komma på något sätt att hålla dem kvar för det behöver jag, jag vet att jag en dag kommer få nytta av dem. Kanske kan man läsa en kortare kurs? Eller så får man helt enkelt lära sig självmant, det skulle funka det också!

Luz de este mundo
Entraste a tinieblas
Abriste mis ojos pudo ver

Belleza que me
Provoca Adorarte
Te doy mi vida en cancion

Vengo a Adorarte
Vengo a postrarme
Vengo a decir que eres mi DIOS

DIOS Tu Eres Santo
Solo Tu Eres Digno
DIOS Tu Eres Todo para mi

Eres mi Rey
Y quiero Exaltarte
Glorioso Padre y Senor

Viniendo a esta tierra
Que Tu Creaste
Para mostrarnos Tu Amor

Nunca sabre
cuanto costo
En una cruz
Por mi Murio


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0