Det finns ljus mitt i den mörkaste natt

2010-08-02@20:51:05

Har precis kommit ut ur duschen, fick med mig mamma på Friskis i Boulognern ikväll. Härligt pass!

Har inte gjorts peciellt mycket idag. Bakade bröd på eftermiddagen samtidigt som jag tittade på Project Runway, är det förresten bara jag som får världens inspiration att sy efter det? Har även gjort en annan sak, håller fortfarande på med projektet jag började med för ett tag sen, det är större än något jag tidigare gjort och då jag varit ganska trött pga jobbet ar det tyvärr blivit lidande. Men nu är jag snart klar!

Igår beställde jag förresten tågbiljetter till Karlstad! Det känns så otroligt bra att börja plugga igen, nu ska jag ta och lära mig spanska, hur mycket jag än måste kämpa för det.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0