Voice of truth

2010-12-06@11:36:03
Okej... Man vet att plugg är tråkigt när man hellre skulle vilja storstäda hela huset (eller springa ett marathon i underkläder i 20 minus, men det behöver ni ju inte komma ihåg att jag sa) än att trycka in spansk grammatik i skallen, som för övrigt är såpass fullproppad nu att det känns omöjligt att få in mer. Bara ett par dagar kvar nu, det är bära eller brista som gäller.
Sen så kom jag på att jag måste skriva klart min argumenterande uppsats till onsdag, den ska in på fredag men eftersom jag befinner mig i Karlstad blir det lite svårt. Har väl ca 300 ord kvar att skriva...

Ska återgå till spanskan nu...



Oh, what I would do
to have the kind of strength it takes
To stand before a giant
with just a sling and a stone
Surrounded by the sound
of a thousand warriors
shaking in their armor
Wishing they'd have had the strength to stand

But the giant's calling out
my name and he laughs at me
Reminding me of all the times
I've tried before and failed
The giant keeps on telling me
time and time again
"Boy you'll never win,
you'll never win."

But the voice of truth tells me a different story
the Voice of truth says "do not be afraid!"
and the Voice of truth says "this is for My glory"
Out of all the voices calling out to me
I will choose to listen and believe the Voice of truth



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0