He'll never let you go

2010-02-18@15:58:21
Hela veckan har varit lite uppochner, vet inte riktigt vart jag är för tillfället. Det där lät lite sjukare än det egentligen är så ta det med en nypa salt. Men jag skojar verkligen inte... Nu börjar jag hitta tillbaka i alla fall.

Vi vann i alla fall vår sjätte raka seger i tisdags vilket innebär serieseger för vår del, även fast vi har en match kvar. Känns riktigt bra!

Har haft en ledig dag och har haft tid att catcha upp en massa missat, bland annat House :-) Vilket också gjorde att jag igår kunde sitta uppe och titta på curling till efter midnatt. Såg dock inte hela matchen men de vann iaf :)



Och jag är glad, så sjukt glad...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0