Do you want to be free? Lift your chains, He hold the key!

2010-01-27@15:00:07

Det snöar... igen! Man blir snögubbe efter att ha vistats ute i tio sekunder, det varnas för kaos också, hoppas vi slipper det.

Har haft två ptroligt bra dagar på Bibelskolan med väldigt intressant undervisning. På fredag är det vår tur, vi ska redovisa om olika religioner. Själv är jag i Buddhistgruppen. Tre i varje grupp och vi ska undervisa en halvtimme, heh... är iaf klar med det jag ska skriva, måste leta bilder och fixa ett bildspel med musik bara. Måste sätta igång med det nu känner jag, för om jag inte blir insnöad är jag upptagen hela kvällen.

Förresten... Lyckades orsaka en mindre översvämning i tvättstugan igår. Vårt badkar står där och när jag skulle fylla på med badvatten hamnade hälften på golvet. (tydligen kan det vara fel på rören då de flyttades när nya tvättmaskinen installerades, men det visste ju inte jag i förväg)




Some things will never change, even if that's your greatest wish. Sometimes you just need to get away, just for a while, to find yourself and take a break. Sometimes, it doesn't matter how hard you try, it will never get better.
Listen to your heart can be hard sometimes, especially if your heart is divided into many pieces and all the pieces wants to go in different directions... Which of them should you follow?


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0