The time has come to stand for all we believe in, so I for one am gonna give my praise to You

2010-01-19@17:22:19

Klubbseriematch igår som vi vann med 8-1 efter fem spelade omgångar, tre raka segrar just nu, känns bra :)
Gårdagen började även med underbar undervisning, likaså idag.
Ska förresten börja spela innebandy imorgon, haha undrar hur det kommer gå. Får varna alla innan så de passar sig när jag har bollen, man vet aldrig vad som kan hända... Haha, det ska bli kul iaf!


Först nu kan jag ärlig säga att jag tagit steget fullt ut och det känns så grymt bra! resultatet hade inte spelat någon roll, det var vägen dit som jag behövde arbeta på och jag fick hjälp med det, nu blev det bra, det gick bra och det kändes bra. Sen att resultatet blev bra är ju en bonus, men det var inte det jag hade som mål.
Ni kanske tycker att det har gått alldeles för lång tid, att det borde varit över för länge sedan, men då vet ni inte heller något om bakgrunden eller var rötterna finns. Nu vet jag vad som gick fel, jag ser det med andra ögon. Det tog tid, men varje dag, varje minut, varje sekund var värt det, för med tiden kom även kunskapen om mycket annat och även andra resultat uppnåddes, som inte var tänkta från början.
Tiden läker alla sår...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0