With walls around my weakness and a smile to hide my pain

2010-01-30@19:10:07

Jag är trött, trött, trött, trött... osv
Försov mig till jobbet imorse, måste ha stängt av klockan i sömnen, jag vet att jag ställde den igår. Som tur var så vaknade jag av mig själv (!) vid halv fem och fick panik. Jobbade iaf men blev lite försenad, sen snöade det småspik och blåste orkan också, jippi... Ska jobba i natt igen, men förhoppningsvis så snöar det inte och så är vägarna skottade.

Blev även hemma ikväll, är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna och klockan är bara sju... Ska sova snart hade jag tänkt, då kanske jag kan bli lite mer normal tills imorgon.



So I tuck it all away, like everything's okay
If I make them all believe it, maybe I'll believe it too
So with a painted grin, I play the part again
So everyone will see me the way that I see them


But would it set me free
If I dared to let you see
The truth behind the person
That you imagine me to be

Would your arms be open
Or would you walk away
Would the love of Jesus
Be enough to make you stay
~Casting Crowns~

Jag låter texten tala för sig själv. de frågor jag ställer behöver få ett svar, de räslor jag känner behöver motas bort.
But am I good enough?



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0