Every single breath

2010-07-05@00:35:14
Liselotte följde med mig på min jobbrunda inatt, hon följde med mig hem efter sommaravslutningen i kyrkan. Som för övrigt var väldigt trevlig. Ser dock fram emot hösten, när bussen åter står på torget!

Höll på att dö av värmeslag imorse när jag skulle sova efter jobbet, så sjukt varmt i rummet, trots öppet fönster, vilket kanske inte hjälper så mycket när det är varmare ute än inne... På eftermiddagen for vi i alla fall iväg och badade tillsammans med vänner till familjen.




Details



Postat av: Hanna

Den där var jätte fin. Du ska gilla den och vara stolt över det du ritar. du är jätte duktig.



Jag ser också fram mot hösten. Sattsar på att vara

mer aktiv då inom det området.

Kramar Hanna

2010-07-05 @ 18:38:28

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0