Trying to find whatever is missing

2010-07-10@19:02:42
Har haft annat att göra än att blogga de senaste dagarna. Nu tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska iväg på en sak, sen blir det jobb inatt och imorgon åker vi på semester till Sunne och det kommer inte bli mycket uppdatering då skulle jag tro.

Var på Sommarkväll i onsdags och träffade på en massa trevliga människor, sen såg vi också Sanna Nielsen. Underbar kväll!
Igår var vi hos kusinerna i Uppsala och hade det trevligt, kvällen spenderades på Forsgården där det blev volleyboll och fotboll för hela slanten.


Nu ska jag snart åka, tänkte gå ut och sätta mig med en bok först.
Vi hör när jag kommer tillbaka!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0