Sometimes, I wish I were an angel

2011-04-04@16:49:38
Vi hade en väldigt bra dag i huvudstaden i lördags, kom hem med ett par skor, ett par shorts och en tröja. Allt för sommaren, tyder på att någon längtar?
I söndags var vi hos Mickis och firade hennes födelsedag och sedan var det innebandy på kvällen. Idag är mina ben lite döda, dock kan cykelturen i motvind fram och tillbaka till stan i förmiddags också ha påverakt en del... Hittade studielitteratur på bibblan. Mycket billigare än att köpa allt. Imorgon ska jag till högskolan för introduktion på kursen, socialt arbete med ungdomar, låter hur bra som helst!

Snart ska jag byta om och sen är det innebandy som gäller!


Två bilder för att påminna mig själv om att jag måste ta tag i saker igen. Vill fotografera...


Postat av: Maria

Älskar bilden du ritat! <3

2011-04-04 @ 17:27:24

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0