Give in, stop questioning why..

2011-08-12@18:25:51

Var nere på stan en sväng med mamma tidigare idag. Fixade en del saker jag behöver inför Nicaragua. Fick en del gjort iaf, känns bra. Sen tog jag ett varmt långt bad och hoppades att det skulle hjälpa mot ryggen som låst sig (bröstryggen, vilket gör att andningen ibland inte är sådär behaglig liksom), men tyvärr. Det var skönt ändå dock. 
Ska ta det lugnt ett tag, lyssna på musik, läsa och lite annat och försöka att inte somna före åtta.

 

Du blåser nytt liv i mig
Där inget fanns förut
Din varma kärlek fyller mig
Och kylan tvingas fly

Du ger mig vingar som en ängel
Och säger åt mig att lämna boet
Berättar att Du är med
Och aldrig släpper taget

Med Din starka hand om min
Tar jag första steget ut
Och vingarna bär mig
Mot en frihet jag inte trodde fanns 


Postat av: C-G

Med Guds hjälp så blir du bra i ryggen. :-D

2011-08-13 @ 08:01:22

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0