Are you gonna finish strong?

2011-02-07@22:19:15
Tog en dag hemma idag, behöver vila foten. Gick en promenad till biblioteket på eftermiddagen men det var inte det smartaste jag gjort kanske. Fick iofs en dyrbar kvart på biblioteket, älskar verkligen den platsen, men foten gör ont nu. Där får man igen för att man försöker liksom. Tog ett bad nyss också, och så har jag bakat bröd och pluggat och haft gruppmöte... Inte så mycket ledighet med andra ord, men har knappt lämnat huset.



I will try one hundred times to get up, and if I fail one hundred times, if I fail and I give up, do you think that I'm ever gonna get up?
No!
But if I fail, I try again, and again and again...
But I just want you to know that it's not the end.
It matters how you're gonna finish.
Are you gonna finish strong?
And you will find that strength to get back up
/Nick Vujicic


Postat av: Emma

Haha okej :) Vilken tur att jag känner så många experter.

Har lite problem med mellanrum mellan raderna också, syns dom för dig? Tänkte om det är min mac som tar bort dom..



Alltså om man hoppar ner ett steg vid byte av mening så syns inte det när inlägget är publicerat

2011-02-10 @ 16:41:31
URL: http://emmalundgren.webblogg.se/
Postat av: Emma

Alltså jag menade en tom rad.. typ såhär



:) Jo det är lite skumt, men problemen började när jag bytte till mac så..

2011-02-10 @ 19:45:57
URL: http://emmalundgren.webblogg.se/
Postat av: ammi

Var med och tävla om att bli veckans blogg? :) Du kan vinna en länkning!



Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2011-02-11 @ 03:06:04
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0