How can we be silent when a fire burns inside of us?

2011-02-20@23:22:42
Idag har jag hunnit med jobb (och blivit skitskrämd av ett gäng fåglar som fick för sig att flyga iväg från det träd de satt så fint i, samtidigt. Höll på att kissa på mig. Okej, så illa var det inte...), spelat match (som gick helt åt skogen, inte spelvis utan på ett annats ätt som jag inte ska gå in på här. Vi torskade iaf), spelat Majken med bajken i ett drama om en tidningsredaktion på upplevelsegudstjänsten i kyrkan (iklädd en rödprickig klänning, blond peruk, gummistövlar och regnjacka. Och så får vi inte glömma cykelstyret (bajken liksom) Sjukt vacker uppenbarelse, hehe) samt spelat innebandy.

Nu värker skallen och axlarna har sagt upp sig för dagen, kanske ett tecken på att det är dags att sova? (nej, jag lever inte i förnekelse, jag har bara för mycket att göra för att vilja gå och lägga mig, bara så ni vet)
Och jag känner att det här blev mer flummigt än jag räknat med från början, men det är väl alltid bra med lite spontanitet, eller? Borde nog ta bort fingrarna från tangenterna nu iaf innan jag skriver något helt knasigt.

God natt!


 


 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0