I don't listen to a word they say

2011-02-16@18:02:25
Har varit på stan ett par timmar med Hanna idag. Köpte ett headset till mobilen eftersom mitt gått sönder men måste lämna tillbaka det då hörlurarna inte alls passar mina öron, sjukt? De ramlar bara ut iaf, haha. De är annorlunda än de jag hade innan så jag kan vara ovan, men det är inte så trevligt ändå..

Igår tog jag ett steg, ett stort steg. Vad det handlar om tänker jag inte skriva här, då jag inte vet vilka som läser. Egentligen spelar det ingen roll och jag borde egentligen inte bry mig, men jag tänker ändå låta det vara. Jag var obeskrivligt lycklig efteråt, nästan barnsligt, men jag kunde inte låta bli. Nu har det lagt sig lite, men jag tänker inte låta det försvinna. Det betydde mycket för mig och jag kommer låta det vara en vändpunkt. I did it, I'm happy. Thank you.


Nu ska jag byta om och snart åka på innebandy. Skönt att få springa av sig lite!


Old pic



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0