I'm giving You my life

2011-02-13@21:13:07
Har varit på en fantastisk missionsdag i kyrkan hela dagen idag, sjukt bra talare och inspirationen flödade! Det är så svårt att förklara hur mycket det gav. Jag kan säga så att drömmen är klarare nu och inget kan ta den ifrån mig, den ligger så nära, något jag älskar.
Jag fick så många svar, fick upp ögonen för så mycket mer och gick därifrån rik på något jag inte kan förklara, full av liv och full av vilja att sprida kärlek. På just den platsen, just där. Min dröm.

Mer än så vill jag inte säga, det ligger alltför nära. De som känner mig vet vad det är och ni vet också vad det betyder.

Tack för idag
Tack för inpiration
Tack för kärlek
Tack för liv 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0