There's a candle in the darkest corner, conquering the night

2011-02-21@15:11:44
Om 20 minuter ska jag vara ute ur huset och på väg mot bussen, men jag har varken sminkat mig eller bytt om. Känns som en bra ide eller vad tycker ni?
Jag ska bara träna och spela match dock så det är väl kanske inte så noga, eller jo, kläderna då.. Sista matchen någonsin i grundspelet i klubbserien. Vi ska dock spela KM om ett par veckor. Men det känns kanske lite vemodigt? Snart sex säsonger (en evighet, känns som ett ögonblick) spelade, sen inget mer. (inget planerat iaf)

Jaja, kan inte sitta här och babbla en massa trams. Better get going.

Ett tips, lyssna på There's a hero med Billy Gilman.

Puss


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0