Costa Rica

2011-11-02@04:58:27
Nu ar vi i Costa Rica! Just nu ar vi pa ett hotell i Monte Verde och jag har inget svenskt tangentbord, men det gar val ganska bra sahar ocksa!
Vi kom till Liberia igar, dar vi planerat att vara nar vi inte ar pa utflykter. Vi checkade in pa ett hotell och sedan utforskade vi staden lite. Darefter gick vi tillbaka till hotellet och tog ett lang bad i poolen, i regnet, men det var mysigt!

Idag tog vi med oss all packning och for mot Monte Verde, tre bussar och ungefar sex timmar senare kom vi fram. Sista bussen aktes pa smala bergsvagar typ rakt upp to the middle of nowhere, men nar vi kom hit sa vara det en hel stad, mitt i djungeln, typ. Jag overdriver nog lite dock. Men det ar ganska fascinerande!
Vi gick mot vart hitell som ar sjukt mysigt och vi kommer bo har tva natter. Idag har vi inte hunnit med sa mycket forutom atit en god middag och kollat i lite affarer, men imorgon borjar aventyret. Vi ska bland annat aka Canopy som ar en linbana hogt upp i djungeln. Ska bli sa sjukt underbart! Trots att jag ar lite nervos, det ar anda i luften vi ska vara. Loco..

Nu ska jag vara lite social med de andra innan vi ska sova, avfard 07-30 imorgon. I'm loving this!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0