Med hjärtat i mina utsträckta händer

2011-11-13@01:21:39
Nu har vi precis ätit middag och ikväll ska vi på gudstjänst. Tidigare idag har vi haft lektion med våra vänner härifrån, om andligt ledarskap. Det har varit lite tomt på praktikfronten den här veckan på gruind av lite tumult kring presidentvalet som hölls i södags. Men nu är det lugnare och jag ser fram emot att få komma tillbaka till allt nästa vecka!

Nu har värmen börjat komma hit också, det har inte regnat på flera dagar och solen har skinit hela dagarna i principo. Jag gillar det! Men det är varning på bländning när man kliver utanför dörren.

Vad har mer hänt då.. Just ja, Hanna åkte i måndags morse, med en taxi som var en timme sen, himmel och pannkaka, men hon hann i tid till flyget och är nu en los Estados Unidos. Vi allihop önskar förstås att hon vore här med oss ist, det är väldigt tomt utan dig!
Sen har jag och Marlene åkt på någon förkylning så vi har snorat, hostat, nyst och kraxat ikapp nu ett par dagar men efter några mirakelpiller och sömn (dock inte så mycket som vi borde, men tydligen tillräckligt) så är vi på benen igen och kommer vara fit for fight igen inom en snar framtid. Vänta bara!

Med hjärtat i mina utsträckta händer väntar jag på att det ska explodera, explodera för Dig och för alla det lyckas träffa...

Lägger upp några bilder från våra äventur i Monteverde med Canopy och Bungyjump!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0