Sing choirs of angels, sing in exaltation

2012-12-05@12:47:39
Lyssnar på Carolas Christmas in Betlehem-skiva och har skaffat mig skrivkramp efter att ha befunnit mig i pysslar-mode ett bra tag. Tittar ut genom fönstret och ser luften vara full av tusentals virvlande vita flingor som lägger sig som ett vitt täcke på marken. Den är 20 dagar kvar till jualfton, 20 dagar tills jag får träffa hela min älskade släkt. Som de är saknade! 
 
Har inga föreläsningar idag men ska träna ikväll. Vi har examinerande kommunikationsövningar imorgon förmiddag och det är det sista för veckan. Nästa vecka kommer den monstruösa examinerande redovisningen på 45 minuter och sen får jag åka på lite äventyr till Stockholm över helgen och träffa fina människor. 
 
 
Igår för exakt ett år sedan befann vi oss på utomhusdop med en av våra praktikförsamlingar i Nicaragua. Och idag för exakt ett år sedan var jag tillsammans med mina underbara barn i Puertas del Cielo. Kontraster! 
 
Exakt ett år sedan. Ni är saknade!
 
Sportlovsläger i Hassela 2011


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0