The world spins madly on

2012-12-17@15:05:00
Torsdag. Tåg. Snöoväder. Magnus. Tina. Fredag. Uppsala. Maria. Julklappsshopping. Flum i stan. Dricka te på mysigt café. Lördag. Snöskottning. Inflyttningsfest. Nya människor. Gävle-folk. Nattfilm. The Holiday. Söndag. Gudstjänst. Tjugofyrakyrkan. Hemresa? Knappast. Dörrproblem Södertälje. Hamnade i Eskilstuna. Fanns inga tåg hem. Tillbaka till Stockholm och Tina. Film. Måndag. Hemresa. Förseningar 93 min. Missade föreläsningen. Men nu äntligen Trollis!
 
Jag har befunnit mig i huvudstaden (mest iaf) i helgen och umgåtts men fina människor som lyst upp vardagen! Tack!
 
Har bara bilder från Uppsala, men här kommer några iaf.
 
 
 
 
 

Postat av: Lovisa

Va fin du är <3 Jag saknar dig sjukt mycket, men snart ses vi äntligen! Hur många läsare har du förresten på denna blogg? ;D

2012-12-17 @ 15:52:56
Postat av: Lovisa

//Kusin

2012-12-17 @ 15:53:39

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0