Nada en el mundo tiene más valor

2012-06-24@23:42:56
För några timmar sedan kom jag hem ifrån Vilhelmina och en helg full av kärlek, skratt, lite tårar och underbara människor. Fick träffa nya roliga människor och fick återse vänner som gjorde mitt hjärta fullt av kärlek. Saknar dem redan.
 
Bröllop måste vara något av det finaste i världen och det här var helt underbart. Ett galet vackert par, skapt för varandra, en mysig liten kyrka vid vattnet, en känslofylld vigsel, massa glädje utanför kyrkan och sen mat, prat, mycket skratt och tårfyllda ögon på festen. Är så glad för deras skull och så tacksam över att jag fick vara med och dela detta speciella tillfälle. För det var vackert, unikt, speciellt och alldeles underbart, såsom det ska vara. 
 
Jag och Annie innan vi åkte iväg till vigseln. Invigde min klänning som jag fick uppsydd åt mig i Nica.
 
Efter vigseln
 
Detaljer i dukningen. Otroligt fint.
 
Bröllopstårtan
 
Efter festen, grillning utanför.
 
En fin och saknad människa.
 
Ett smakprov av alla bilder från dagen.
 

Postat av: Sofia

Mmmm! LOVE it! Saknar dig redan bruden!
Fina bilder! Jag visste att det skulle bli bra. :)
Puss på dig!

2012-06-28 @ 20:27:49

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0