So when you feel like giving up, 'cause you don't fit in down here

2013-04-15@13:20:00
Vissa dagar kommer sitta kvar längre än många andra, igår var en sådan dag. En dag då jag somnade in lugnt på kvällen med ett leende på läpparna och en oerhörd känsla av tacksamhet. Då mår jag bra.
 
Efter en fantastisk gudstjänst så for vi ut ett gäng till Öresjö där det blev grillning, promenad till vattnet, trädklättring och annat mys. Lite senare framåt kvällen när regnet kom så var vi ett lite mindre gäng som gick in och satte oss i en hög bland filtar och där satt vi sedan resten av kvällen. Mycket fint.
 
Ibland hittar jag verkligen inga ord för att beskriva hur jag känner. Det bara flyger ord och tankar ut mig i en osammanhängande röra. Men en del av det jag kan uppfatta och pussla ihop är något fint. Tacksam.
 
Och för en gångs skull så hade jag kameran med mig, har saknat min lilla bebis! Och bilder blev det, i mängder..
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0