Each moment of courage her own life she saves

2013-01-31@22:47:02
Två nya kurser har satt igång för fullt, första grupparbetet redan påbörjat, Allt börjar ge oss lite smått panik då vi klart och tydligt insett att allt kommer ske precis samtidigt om någon månad, ingen av oss längtar till de veckorna. Har varit i Gävle en sväng, träffat familj och vänner, varit på releaseparty och även en sväng till Uppsala och träffat fina Testa Mission-människor och varit med på en dag på en missionskonferens med inriktning på Latinamerika. Puh. Har köpt en ny mobil då min andra inte riktigt gick att använda längre och jag har gått på flera sh'bam och zumbapass. Snön har nästintill smält bort helt här, förra veckan låg det som ett vitt täcke över både mark och träd. Nu kommer våren, kanske. jag har skaffat mig träningsvärk, speciellt i magen. Gör ont att skratta.
Allt rullar på, typ. 
 
Och här kommer kanske de sista snöbilderna för denna vintern..
 

Postat av: Anonym

Lika bra text och bilder här också.

2013-02-01 @ 17:18:12
Postat av: C-G

Det var jag som var "Anonym", gömde lägga in namnet!

2013-02-01 @ 17:19:30

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0