Jag har satt dig fri

2014-08-09@18:34:00

Han talar till mig om natten
Ur hans mun kommer kärlek
Som jag inte kan förstå
Mina öron är inte öppna

Om dagen visar han sig
Små mirakel runt omkring
Men mina ögon är blinda
De går sin egen väg

Han väntar på mig
Och säger att han finns där
Men ur min mun kommer inga ord
Ingen bön om hjälp

I mina drömmar finns han
Väcker mina känslor till liv
För att få mig att förstå
Att han har omsorg

I mina tankar finns han
Reder ut allt trassel
För att få mig att förstå
Att han vill väl

I min närhet finns han
Räcker mig en hand på vägen
För att få mig att förstå
Att han älskar

Han lämnar aldrig
Han ger aldrig upp
Han sviker aldrig
Han släpper aldrig taget

Och han viskar till mig
Du är fri
Du är fri
Jag har satt dig fri

 

 

Postat av: Sandra

Fiiin! <3

2014-08-09 @ 22:12:07

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0