Courage is not the absence of fear, but the triumph over it

2015-08-19@22:24:34
Sommaren har kommit och gått och tystnaden här är total, igen. Värmen hat äntligen kommit tillbaka hit och jag är fortfarande lika blek som vanligt.  

För ett par veckor sedan var jag på Carolakonsert i trädgårdsföreningen. Såå bra! 4h köande och platser längst fram, värt! 


Jag har jobbat min sista vecka på sommarvikariatet men har ändå några pass inbokade. Nya jobbet sätter igång inom kort, så spännande! 

Pussel lyser fortfarande upp mina dagar, ibland när han är på sitt allra gosigaste humör och ibland när han får mig att kikna av skratt genom sina små bravader. Selen går bättre och bättre så blir en del promenader ute. 



Jag har badat en gång i sommar, svinkallt, men badkrukan gjorde det iaf! Fina sommarkvällar har avnjutits och goa stunder på en filt med en bok har varit tacksamma! 


Så, nu har jag skrivit av mig. Får se när det sker nästa gång. 


Postat av: Yvonne

Åh så härliga bilder!!!!!

2015-08-20 @ 08:08:43

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0