Ångest...

2008-04-10@18:05:29
Kan väl inleda med en kass bild från tisdagens fotande... Fotade min systers ridlektion. Tyvärr är ridhuset väldigt mörkt och bilderna blir brusiga och oskarpa då högt ISO och lång slutartid måste användas... :/ Provade att panorera hoppbilderna men med ett ganska misslyckat resultat :/
Här är i alla fall Bamse <3


image26


den här veckan har gått så fruktansvärt fort! Detta kanske ni tycker är väldigt bra men faktum är att det bara ger mig mer ångest :S Vi har fysikprov på tisdag och jag måste plugga som en tok... Jaja har i alla fall långhelg så får väl använda den till plugg då :/ Inget man ser fram emot men vad ska man göra?

Jag har även ångest över att jag inte kunnat träna normalt på flera dagar... jag är så fruktansvärt förkyld :/ Jag spelade ju en massa curling i helgen och red i tisdags (fast det borde jag inte gjort) Hade idrott igår och fick välja mellan innebandy och styrketräning, jag valde då att styrketräna men tränade bara mage och rygg... borde egentligen inte göra det heller men jag klarade inte av att bara stå där... 
Har styrkekträning på det individuella valet också och hade det idag, men ett antal personer har förbjudit mig från att träna, så jag stod bredvid.... får inte heller träna på lektionen imorgon heller, vilket iofs ger mig en rejäl sovmorgon men ändå. JAG VILL TRÄNA!!!
Det är även för dåligt väder för att vara ute och springa... fast det får jag ju inte heller... grr!
Hoppas den envetna förkylningen ger med sig, jag måste få springa och styrketräna igen, annars kommer jag göra ngt drastiskt och det vill vi inte vara med om... Jag vet ju egentligem att jag borde ta det väldigt lugnt för att det blir bättre fortare men det är inte så lätt... Jag borde i alla fall bli frisk tills dess att snön smälter och då ska det bli träna av :)

Nu ska jag fortsätta kollade på en spännande curlingmatch mellan Kanada och Schweitz i herrarnas VM :)

Postat av: Emma

När sjutton blev du träningsoholic?

2008-04-10 @ 18:34:53
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0