Billudden

2008-04-20@22:30:54
Var som sagt till Billudden idag :) Mamma, Jenny och Johan var också med :) (och kameran XD)
Det var väldigt trevligt faktisk, jättehärligt väder. Dock blåste det en del men vi var ju vid havet så det var kanske inte så konstigt... Jag hade som sagt med mig kameran och tänkte att jag skulle lägga upp ett par av bilderna :) En generös sol fanns också så den fick vara med :) Dessutom så var ju Jenny villig modell...


Sorry, överredigerad... tyvärr så var originalet kasst så ni får stå ut med min kassa redigering istället...

image52


Det var faktiskt väldigt fint där :)

image53


Heart of Stone

image55


Billudden

image56

Och som vanligt kan jag inte låta bli ^^ mina syskon fick kasta sten XD

image57


Just like rings on the water
our hope begins to spread

image58


Longing

image59


Billudden

image60


Shimmer

image61


Billudden

image62


Jump of Freedom

image63


Oj förlåt, det blev visst lite många bilder ^^ Hoppas ni står ut ändå...

Kramar <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0