Dagen i korthet...

2008-04-16@17:36:56
Kom hem från en fotorunda och upptäckte en pissmyra i min tröja... den hade bitit mig på tre-fyra ställen... piss vad ont det gör!!! Hata pissmyror... vad hade den i min tröja att göra...grr!!


Kemin räddade dagen idag...ovanligt men så är det :) Fick resultatet på proven nämligen.. jag fick ett starkt VG!!!! :D Var helt säker på IG så jag är nöjd... fast man vill ju såklart ha MVG... men men... detta gjorde i alla fall att man slipper ha ångest över det där provet... bara fysiken kvar dårå... jaja...


Var som sagt ute och fotade lite nyss :) Har redigerat ett par av bilderna (tog ca 60 bilder så har inte hunnit med resten ^^). "objektet" är en bäck som jag av en slump fann i skogen idag när vi var där för ett skolarbete vi ska göra inom biologin... såklart har jag vetat om att bäcken fanns, jag bor alldeles intill, men jag har inte vetat om att den lilla forsen fanns :) jaja... här är i alla fall resultatet :) Faktiskt första gången jag provar sånt här... att experimentera med slutartider alltså, så jag är ganska nöjd :)

image40



image41


image42


image43


image44

sen kom det ett par änder :O fatta förvånad jag blev, de var liksom inte väntade där...
dålig bild, tagen i kraftigt motljus men jag var bara tvungen att visa ^^

image45

och så sista bilden...

image46


Dessutom fyller Emmy 18 idag :) Grattis vännen! <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0