Fysikprov

2008-04-15@10:32:06
Ja så var det dags då... :/ Vi ska ha fysikprov sista lektionen idag :S det är bara att hoppas på att det jag pluggat in finns kvar tills dess, jag har en förmåga att få blackout på proven och blir sen så fruktansvärt frustrerad när vi får tillbaka dem och jag inser att jag faktiskt kunde så mkt mer än vad jag visat... jaja... jag kan inte göra så mkt mer än vänta och se...

Jag har varit ute och sprungit/gått nu på morgonen och det var härligt :) Jag var ute i ca 35 minuter... jag har sovmorgon nämligen, för er som inte redan listat ut det ^^ och börjar inte förrän 11.20... åker härifrån om ca 25 minuter...

Nu har det även blivit såpass bra väder att jag kan börja cykla till skolan :)  Jag kör väl igång imorgon skulle jag tro... :D

Ikväll blir det ridning och sen marängtårta... pappa fyller år idag nämligen :D Grattis!!!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0