Helg!

2008-04-11@19:12:20
gaah vad frustrerande det är att vara förkyld... Jag får inte träna, jag kan knappt andas i vissa situationer och dessutom så får jag inte använda min linser och måste dras med glasögonen som jag inte alls tkr om...

Fredag idag :) Vilket betyder att det är helg. Långhelg för oss då vi är lediga på måndag, ännu bättre! Hade dessutom sovmorgon till tio över 12 idag :) Lektionen jag missade var styrketräningen, min lärare var snäll och lät mig vara hemma istället för att jag skulle stå bredvid och titta på när alla andra tränar *ångest*
Funderade seriöst på att inte gå till skolan alls men kom på att man måste ringa och sjukanmäla sig innan tio så det gick ju åt skogen, jag vill inte skolka, då får jag bara dåligt samvete... dessutom behövde jag gå på fysiken då vi har prov första dagen efter helgen och jag fattar noll... fattar inte varför fysik ska vara så fruktansvärt svårt!! fast egentligen är det ju inte så svårt det är bara alla dessa formler som man byter kors och tvärs som förvirrar läget en aning...

funderar på att byta layout igen, vad tkr ni om det? fast iofs så vet jag inte om jag orkar vänta på era svar, jag byter iaf ^^ är trött på den grå färgen... vilket iofs betyder att jag måste fixa en ny header också men sånt är livet! Jaja vi får se hur det blir, ska i alla fall börja greja nu :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0