middag hos emmy

2008-04-20@11:05:16
Vid fem-tiden bar det av hemifrån och ca en timme senare var vi hemma hos Emmy :) Vi var sex personer där... Kvällen började med tacos. Därefter var vi ute och spelade kubb, typiskt svenskt ^^ men väldigt roligt, inte blev det sämre av att vi (jag sofie och emmy) vann båda spelen ^^ Inte för att jag vet hur det gick till för jag siktar ju som en kråka och träffade inte mkt men ändå... XD mina lagkmarater få ta äran :)

Därefter blev det tårta och efter det tittade vi på film, en film som jag för allt i världen inte kommer ihåg hela titeln på; Erin ngnting... kanske beror på att efternamnet var väldigt konstigt... jaja bra var den iaf... väldigt bra faktiskt!

Hemfärd vid 20 över 11, var hemma här vid tio i tolv. Saras mamma var snäll och hämtade oss vid SOS-kiosken så vi slapp gå hem... inte vidare trevligt att gå själv vid den tiden eller...

nu får vi se vad jag hittar på då... kanske redigerar lite bilder fån fotorundorna... har MÅNGA bilder kvar ^^
på eftermiddagen bär det i alla fall av till Billudden med familjen :) Kameran ska med :D


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0