Nästa gång Moa, nästa gång... ^^

2008-04-08@08:23:07
Först så kanske jag ska berätta att jag tyvärr inte vann på fototävlingen :/ Jag hade tagit 20 på henne, hon hade tagit 29 på mig :S

Grattis Moa!!! :D
men nästa gång... ^^


Jag var fortfarande yr igår och kunde tyvärr inte plugga helt... jobbigt värre eftersom vi har fysikprov om en vecka :/ och det slänger mig automatiskt in på en annan sak... Igår fick vi reda på att vi hade prov om en vecka på fysiken och det var bara för att vi frågade om det, tänk om vi inte frågat... :O Lite sent påkommet tkr jag...

Jag var i alla fall ute och fotade ett tag men fick gå in för att allt snurrade och dessutom frös jag om fingrarna... tog i alla fall runt 40 kort men har bara fixat iordning tre av dem...
Här är en bild, som dock är redigerad men det får gå...

image25


Jag har en massa mer att skriva men ni kommer inte orka läsa så det får vara...
Nu ska jag väl gå och äta frukost, börjar 20 över 11 idag så har en rejäl sovmorgon :) Och yrseln är nästan helt borta, har bara lite huvudvärk :D

kram <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0