Om huvud kunnat döda...

2008-04-24@21:36:39

...skulle jag varit död nu :S
Okej då, så allvarligt är det nog inte, jag är bara så fruktansvärt trött... och skallen känns som om den ska sprängas, dessutom har en del av yrseln kommit tillbaka :S orkar inte :/  Vill inte bli sjuk!!! fast det är iofs bättre nu till helgen, då slipper jag missa en massa i skolan... men jag vill inte :/ Inte är vädret är som det är... jaja... får se vad som händer. Jag kanske bara är allmänt trött eftersom vår lärare bestämde sig för att vi skulle leka nattugglor imorse (jaja morgonugglor då). Det var iofs rätt underhållande men inget jag skulle göra frivilligt varje morgon :S

jaja nu ska jag väl ta och sova, eller kanske läsa ett tag myyycket bättre :)

God natt!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0