Ibland måste man få göra ingenting...

2008-08-07@18:22:43


Imorgon bär det av till Piteå, ska bli trevligt...! Får träffa kusinerna igen, länge sen sist så det ska bli kul :)
Sen är det ngt fel på datorn min, allt ser liksom...annorlunda ut. Texterna blir utdragna och mellanrum mellan bokstäver dr det inte ska vara mellanrum. Hoppas det går att fixa på ngt sätt, riktigt irriterande faktiskt.

Har inte gjort speciellt mycket idag, trist väder så inget fotande och sen blev det ingen cityfest heller eftersom jag inte har någon att gå med... sista chansen imorgon men då blir det väl inte av skulle jag tro... en dag av fem, bra det i alla fall :P

Har i alla fall packat klart, det mesta i alla fall, känns skönt så slipper man oroa sig för det så mycket imorgon. Fast jag är ju som jag är och kommer tro att jag glömt något tills dess att vi åkt typ en timme... så blir det alltid, sen när jag kommer fram kommer jag på att; men oj jag hade visst inte glömt något...

Längtar något otroligt mycket till curlingen börjar! Synd bara att skolan satt igång igen då, men bara ett år kvar. Stå ut Jessica! :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0