Diverse

2008-07-18@23:46:05

Var med Jenny till Donte igår (torsdag) och hade då med mig kameran för tt få lite porträttbilder, ridbilder m.m.... Dessvärre så började det regna, och jag syftar inte på några stänk utan ett riktigt skyfall :O
Som tur var så klarnade det up lagom tills vi skulle cykla hem, tar ca en halvtimme så tack och lov för det säger jag bara!  Lägger väl upp lite bilder på mig och stallkatten i det här inlägget så kommer bilder jag fotat i nästa :P





Idag har jag även fixat alla bilder som ska till Stefano Galluzzo... blev 6 stycken, rätt så många om man tittar på att han endast körde ett lopp och att jag inte hade en aning om att han ville ha bilder. Hade jag vetat hade jag såklart försökt fota mer... men men... några bilder får han i alla fall och jag är glad :D

Har även varit på stan med jenny idag, införskaffade två par jeans :) Behövs alltid! Vi fick även besök på kvällen, trevligt :)

Förresten har jag börjat fundera på att  börja sälja bilder... Fer och fler verkar vara intresserade av dem... Problemet är bara att jag är rädd att jag inte kan stå upp till alla krav och dessutom vet jag inte om mina bilder är bra nog att ta betalt för... visst, det är ju upp till köparen att bestämma om han eller hon vill ha bilder men ändå... jag vill ju liksom inte ta betalt för skitbilder :/ svårt det här... någon som har råd??


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0