I'm so happy!!! :D

2008-07-16@23:22:01
Var på Gävletravet idag med jenny. Det var V5 där så det var en rätt stor tillställning... okej, inte jätte men men...
Vi kom dit vd femtiden och åkte hem halv tio... Tio lopp plus tre kvallopp hade vi då hunnit med :) Kameran var såklart med, trav är grymt roligt att både fota och titta på :)

Tyvärr var vädret rätt dåligt under en stor del av tiden, måste vara ngt fel på mig, varje gång jag är på travet så regnar det... och idag var det till och med SOLIGT resten av dagen... jaja det var sol ibland så jag ska inte klaga. Vi fick bara sitta inne på läktaren under lopp 7-9 eftersom vi då höll på att frysa ihjäl...
Kom hem med ca 450 kort :)

Men nu till dagens höjdpunkt!
Efter lopp nummer två kom en av kuskarna fram till oss (jag och Jenny) och så frågar han mig om han får se bilderna jag tagit på honom. Han hade sett att jag fotat, vi stod närmaste staketet på en raksträcka så vi syntes, de flesta andra satt ner längre bort, och så hade jag ju min jättediskreta kamera ^^. Han såg kameran och grimaserade/log varje gång han körde förbi :) Han var väldigt trevlig och rolig att prata med
I alla fall så gillade han bilderna och ville att jag skulle skicka dem till honom!!! :D Jag är så fruktansvärt glad just nu! Tänk att en såpass duktig kusk vill ha bilder som JAG fotat :O Bilderna ska till Enköping!

Här är ekipaget i alla fall:

Olsbo Zera
Stefano Galluzzo


Postat av: Emma

Grattis :)

2008-07-17 @ 14:48:24
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0