Livet suger och jag vill ha glass!!

2008-07-04@18:11:48
Bokstavligen alltså...
Fick leta kläder ett bra tag innan jag hittade ngn jag kunde ha, då fick jag ändå använda en sak från brorsans garderob... och allt detta på grund av den förbannade solbrännan :/ Jag ska sluta sola, för det funkar ändå inte ...grr... och inte nog med det... ont gör det också... kan knappt gå :/
haha ursäkta... nu till en lite lustig sak... pappa skulle kanske flyga ballong idag... femte gången vi försöker och inte gick det nu heller... men nu hade vi bara åkt två mil så det var inte så farligt, vi vände strax innan Älvkarleby ^^

Nu sitter jag och väntar på maten... resten av familjen är iväg och badar och skulle köpa mat på vägen hem, men inte heller det kan jag göra, bada alltså... kan inte ha bikini på mig  :/ Hoppas det går över imorgon... men jag ska väl inte hoppas för mkt... jaja... har fotat lite, ska väl redigera bilderna... och om ngn mot all förmodan skulle vara intresserad så är hemsidan uppdaterad (www.lafleurphoto.webs.com)

Förresten... glass har jag fått iaf ^^ :P

Postat av: Emma

Hm.. hoppas det går över :)

Själv har man inte bränt sig i år.. än. -.-

Puss och godnatt

2008-07-05 @ 01:12:15
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0