Tisdag

2008-07-08@20:55:05
Började med en tur till tandläkaren... gick hyfsat, svårt att förklara men jag fixade två av mina visdomständer och nu har detta försvunnit så jag måste göra om det :/ ont gjorde det också :S

Sen blev det en tripp till Wal's connemarastuteri... :) lägger dock inte upp några bilder då jag inte är vidare nöjd med dem :/ hästarna var trista idag också, ville knappt röra på sig, kan bero på värmen men även på lathet (sommarbete :P)

Nu blir det Morden i Midsomer =D

// Jessica | www.lafleurphoto.webs.com

Postat av: Emma

Det finns alltså fler människor i min ålder som faktiskt ser på MiM (fiffigt "namn" va?! ;)). Jag är i Engesberg.. som vanligt >.<

Puss

2008-07-10 @ 16:17:52
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0