9 dagar kvar nu :)

2008-06-04@08:17:29

Som rubriken berättar så är det endast 9 dagar kvar till sommarlovet nu :P och det börjar märkas... vi har bara haft två lektioner på två dagar nu så det känns ganska onödigt att komma över huvud taget... det enda positiva är att vi fått en del (ett) betyg, ett betyg som jag är nöjd med tack och lov :D

Imorgon blir det klättring på styrketräningen, sista gången btw... vi ska tydligen vara på exercisehuset eller ngt i den stilen, vet bara att det ligger vid högskolan... så om ngn vänlig själ kan berätta för mig hur man ska gå skulle jag bli evigt tacksam...

Nä nu ska jag äta frukost och snart bloir det brännboll i Boulognern med klassen... jag kanske borde varna alla som hade tänkt vara där på morgonen, var det inte!!! jag kan verkligen inte träffa bollen och om jag mot all förmodan skulle träffa så flyger bollen åt rakt motsatt håll... men man kan inte säga att jag inte varnade er iaf ;)


Postat av: S

Åååh brännboll är skitskojigt ju!!! ja var helt tokig i det förrut, hehe. =)

ha det bra

2008-06-04 @ 08:26:41
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0